فرماندارشهرستان فیروزکوه خبر داد:

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه ( پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت بحث حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان به دنبال این هستند که نظام را هدف اصلی خود که تمدن نوین اسلامی است، دور کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل  کارگروه عفاف و حجاب در شهرستان فیروزکوه

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در نشست با امام جمعه این شهرستان و دیگر مسئولان در خصوص موضوع عفاف و حجاب این شهرستان، گفت: اهمیت بحث عفاف و حجاب در این برهه‌ زمانی بر هیچکس پوشیده نیست و با تأکید بر اینکه دشمنان ما به دنبال این هستند که هر بزنگاهی و در هر جریانی چالش‌هایی را برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کنند، تا به مقاصد خود برسند و ما را از هدف اصلی خود که تمدن نوین اسلامی است، دور کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرستان فیروزکوه بیشتر مردم متدین و دین‌دار هستند و بر حفظ حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی تاکید دارند و آن را به عنوان یک نگاه اعتقادی مدنظر خود قرار دادند، تمرکز ما بر این است که در سطح شهرستان فیروزکوه با تاکید بر هویت اسلامی و اعتقادی مردم این شهرستان اقدامات اساسی و خوبی صورت بگیرد.

حیدری‌منش در تکمیل صحبت هایش بیان کرد: برخی از متدینین و برخی از اهالی شهرستان، از حضور بعضی از افرادی که از دیگر جاها حضور پیدا می‌کنند یا شئونات را حفظ نمی‌کنند و حفظ حجاب به خوبی صورت نمی‌گیرد، گلایه‌مند هستند. این مصداق مهم، اعتقادی بودنِ شهرستانِ ما را گاها بعضی از افراد قصد دارند خدشه‌دار کنند که این دغدغه‌ها هم بجا است و از طریق مردم ولایتمدار شهرستان و متدینین شهرستان در مجامع مختلف ابراز شده است و ما در دولت مطابق ابلاغیه وزارت کشور برنامه‌هایی را پیرامون این موضوع داریم.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: ما کارگروه عفاف و حجاب در شهرستان فیروزکوه را راه اندازی کردیم که طرح‌های خوبی در این کارگروه در دستور کار قرار گرفت و اساسأ به دنبال این هستیم که این فضای اعتقادی شهرستان را از ناهنجاری‌های اجتماعی که به واسطه‌ی عدم رعایت پوشش اسلامی صورت بگیرد دور کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطیما ایلکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار