حضور 150 دانش‌آموز قمی در اعتکاف ماه رمضان

قم (پانا) - مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از آغاز مراسم معنوی اعتکاف ماه رمضان با حضور قشرهای مختلف مردم بخصوص دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور 150 دانش‌آموز قمی در اعتکاف ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، حجت‌الاسلام محمدحسین احسانی، مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از آغاز مراسم معنوی اعتکاف رمضان و با حضور صدها نفر از معتکفان از اقشار مختلف مردمی از ۲۶ فروردین و به مدت ۳ شب در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد امام رضا(ع) خبر داد.

وی اظهار کرد: از نکات قابل توجه اعتکاف رمضانیه استقبال خوب مردم قم از اعتکاف رمضان نسبت به گذشته از جمله حضور ۱۵۰ دانش‌آموز دهه هشتادی در این مراسم معنوی است.

احسانی افزود: امسال نیز در این مراسم معنوی و عبادی، از دیگر استان‌های ‌کشور و همچنین از شیعیان خارج از کشور معتکفانی حاضر هستند.

مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و عبادی متنوع در طول مراسم خبر داد و بیان کرد: برنامه‌هایی نظیر حلقه‌های قرآنی، حلقه‌های معرفتی تخصصی برای سنین مختلف با موضوعات خانواده و مسائل روز و همچنین برگزاری یادواره شهدا و مناجات برای معتکفان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: بر اساس هماهنگی بعمل آمده معتکفان در طول این ۳ روز مهمان سفره پر برکت آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار