معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

شخصیت «استاد پرورش» به‌عنوان معلم تراز انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان معرفی شود

اصفهان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت شخصیت استاد پرورش به‌عنوان یکی از مفاخر استان اصفهان و معلم تراز انقلاب اسلامی را در ایام بزرگداشت مقام معلم به دانش‌آموزان معرفی شود.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت «استاد پرورش» به‌عنوان معلم تراز انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان معرفی شود

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: برای تجلیل از مقام معلم نباید نگاهی صرفاً دولتی وجود داشته باشد و باید کاری کرد تا مردم وارد این عرصه شوند یعنی محلات، هیئت‌امنای محلات، مساجد و به‌طورکلی بدنه مردم به این سمت حرکت کنند.

وی با تأکید بر لزوم تجلیل از معلمان افزود: تجلیل از معلمان شاخص اتفاق خوبی است و در این راستا از شاخص‌ترین معلم اصفهان، یعنی استاد پرورش تجلیل و برنامه‌ای در این راستا برگزار شود.

جان‌نثاری در ادامه گفت: شخصیت استاد پرورش به‌عنوان یکی از مفاخر استان اصفهان و معلم تراز انقلاب اسلامی در ایام بزرگداشت مقام معلم به دانش‌آموزان معرفی شود.

در بخشی دیگر از این جلسه نیز محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود آغاز و پایان هفته معلم با نام‌گذاری باشد زیرا اسم روز می‌تواند در فعال‌کردن دیگران تأثیرگذار باشد، همچنین پیشنهاد می‌شود اتفاق فکری برگزار شده و اقشار مختلف در آن حضور پیدا کنند.

وی با یادآوری اینکه محوریت شهید مطهری بعضاً در بزرگداشت هفته معلم کم‌رنگ شده است، افزود: برای روز معلم لازم است اقدامی میدانی انجام شود تا کارویژه، فاخر و قوی داشته باشیم.

احمدی عنوان کرد: همچنین لازم است الگویی برای تجلیل دانش‌آموزان از معلمان از طریق انجمن اولیا مربیان ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار