معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان:

۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان سمنان فعال است

سمنان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد ۱۹ هنرستان‌ در مناطق روستایی و عشایری با ۲۳ رشته تحصیلی با هدف توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی فعال است.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان سمنان فعال است

حسین رشیدی در نشست خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با حضور حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان در کنار و همراه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به دنبال توسعه عدالت اجتماعی در بخش آموزش است و تاکنون ۱۵هزار و ۹۳۶ نفرساعت جلسه قرارگاه جهادی در زمینه مدرسه‌سازی در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۸۷۲ نیروی جهادی در قالب قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان همکاری دارند، گفت: ارائه خدمات پرورشی و تلاش در زمینه جهاد تبیین با خدمت رسانی در زمینه مشاوره تحصیلی و مذهبی، از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: ۵۲۰ میلیون تومان در زمینه خدمات پزشکی، ۵۵۰ میلیون تومان در زمینه خدمات ورزشی، ۴۵۰ میلیون تومان در زمینه تقویت بنیه علمی و تهیه بسته‌های آموزش و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زمینه تهیه بسته غذایی قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان کمک شده است.

رشیدی با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است و این نشان از تلاش‌ها در آموزش و پرورش استان استف خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان در مجموع ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان گروه جهادی استان برای خدمت رسانی در مدارس اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار