با حضور ۶ هنرمند بین‌المللی؛

دیوارنگاره «و فتح قریب» با نوید آزادی قدس شریف بر روی دیوار حائل رونمایی شد

تهران (پانا) - دیوار نگاره «و فتح قریب» با حضور 6 نفر از هنرمندان مقاومت از کشورهای اسلامی و عربی و با حضور مسعود نجابتی روی دیوارهای حائل جنوب لبنان نقش بست.

کد مطلب: ۱۳۶۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیوارنگاره «و فتح قریب» با نوید آزادی قدس شریف بر روی دیوار حائل رونمایی شد

در این رویداد بین المللی هنری که طی یک روز به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، مسعود نجابتی از ایران، رضا قصیر از لبنان، علی جروان از فلسطین، فادی الفرج از سوریه، سمیر بعداش از الجزائر و خانم ولاء محمد از مصر شرکت داشتند.

به گفته مسعود نجابتی، دیوارنگاره «نصر من الله و فتح قریب» با طرح هنرمندان روی دیوار آغاز شد که در آن هنرمندان بر آزاد سازی قدس شریف از اشغال رژیم صهیونیستی تاکید دارند و در ادامه با استفاده از جلوه های ویژه هنری برگرفته از مقاومت و مبارزه بر ضد رژیم صهیونیستی این دیوارنگاره را رقم زدند. وحدت کلمه هنرمندان در این رویداد بر قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر دستاوردهای این رویداد هنری منحصر بفرد و کم نظیر بود.

دیوارنگاره «و فتح قریب» به همت بخش بین الملل حوزه هنری و با کمک جمعیت هنری رسالات، صبح امروز جمعه 25 فروردین ماه مصادف با روز جهانی قدس در جنوب لبنان و روی دیوار حائل بین سرزمین‌های اشغالی و لبنان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار