مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست با اصحاب رسانه:

۳۶ هزار فرهنگی مازندرانی مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه در محوریت تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت تاکنون ۳۶ هزار نفر از فرهنگیان استان با بارگذاری مدارک خود مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۶ هزار فرهنگی مازندرانی مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند

حسین کمالی گفت: با بررسی های صورت گرفته، ۷۰ درصد از معلمان از احکام رتبه بندی خود رضایت دارند و بقیه نیز به علت این‌که مدارک مورد نیاز خود را به‌موقع در سامانه مربوطه بارگذاری نکردند تاکنون احکام خود را دریافت نکردند.

وی در ادامه افزود: سامانه مورد نظر برای بارگذاری مدارک مربوط به احکام رتبه بندی معلمان از ۱۹ فروردین ماه جاری بازگشایی می شود و از معلمانی که نسبت به احکام رتبه بندی خود اعتراض دارند و یا تاکنون مدارک مورد نیاز را در این سامانه بارگذاری نکردند خواست در فرصت باقی مانده نسبت به انجام این مهم اقدام کند.

*مازندران قطب دیپلماسی آموزشی کشور

کمالی از انتخاب این استان به‌عنوان قطب دیپلماسی آموزشی کشور خبر داد و بیان کرد: در این ارتباط طرح ۵۰ صفحه ای با ابتکار فرهنگیان مازندرانی تهیه و تدوین شده و مورد تصویب وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و در قالب این طرح مراودات آموزشی با کشورهای آسیای میانه، حاشیه دریای خزر و دیگر مسلمانان کشورهای همسایه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: مازندران در بحث پوشش تحصیلی و کاهش ترک تحصیلی رتبه نخست کشور و در کاهش تکرار در قبولی امتحانات نیز رتبه برتر کشوری را در اختیار داریم.

حسین کمالی از اعزام سه هزار نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور در سال جاری خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته ۱۵۰ هزار نفر از دیگر دانش آموزان نیز به صورت مجازی و برخط در اردوی راهیان نور مشارکت داشتند.

کمالی تاکید کرد: در ایام برپایی آیین معنوی اعتکاف نیز ٣ هزار و ۴۰ نفر از دانش آموزان در ۷۱ باب مسجد در این آیین معنوی شرکت کردند، ۲۲ هزار دانش آموز دختر مقطع سوم ابتدایی نیز با شرکت در جشن تکلیف که در ۳۳ شهرستان مازندران برگزار شد، رسیدن به سن بلوغ خود را جشن گرفتند.

کمالی با بیان اینکه، هم اکنون ۶۵ درصد مدارس این استان دارای نمازخانه مستقل هستند، افزود: تاکنون ۲۲ نمازخانه با صرف ۱۲ میلیارد تومان و با ۲ هزار و ۵۰۹ مترمربع مساحت در مدارس استان احداث و تکمیل شد و ۹۵ نمازخانه در ۹۵ باب آموزشگاه دیگر با ۱۲ هزار مترمربع زیربنا نیز در دست احداث است.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار