برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین

قزوین(پانا)- جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی قزوین با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و اعضای تشکل‌ها در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین؛ صبح روز سه‌شنبه بیست و دوم فروردین ماه پنجمین نشست هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قزوین با موضوع راهپیمایی روز قدس و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل، رئیس سازمان دانش آموزی، نمایندگان و اعضای شورای تشکل‌های استان و نواحی یک و دو در محل سالن کنفرانس معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به بیانیه گام دوم مقام رهبری بر پرداخت عملی به موضوعات اصلی پرورشی و تربیتی تاکید کرد.

وی همچنین از فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد تا با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس قدمی محکم در راستای استکبارستیزی بردارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره در ادامه از آشفتگی رژیم غاصب صهیونیستی سخن راند و گفت: امسال روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و اسرائیل در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد که انشالله با اتحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان بزودی نابود خواهد شد.

وی افزود: مراسم روز قدس در ایران به عنوان یک تکلیف شرعی باید الگوی مراسمات روز قدس جهان باشد.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان تصریح کرد: در مسأله فلسطین و روز قدس ما باید در جنبه تبیینی و اقناعی دانش آموزان تلاش کنیم و مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر بکشیم.

ولی الله کشاورز بهادرنیا رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل نیز با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس به تشریح برنامه‌های این روز بزرگ پرداخت.

در ادامه مسئولین و نمایندگان تشکل‌ها به ارائه برنامه‌های خود در این خصوص پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار