برگزیدگان مسابقات معارفی آموزش و پرورش شهرستان سمنان تجلیل شدند

سمنان (پانا) - آئین اختتامیه مسابقات معارفی آموزش و پرورش شهرستان سمنان و تقدیر از برگزیدگان مسابقات معارفی در بخش‌های آوایی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عادل خالقی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مسئولان و مربیان پرورشی و جمعی از دانش‌آموزان، در حسینیه شهدای مدافع حرم منطقه عمران کوه محلات سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات معارفی آموزش و پرورش شهرستان سمنان تجلیل شدند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در این مراسم انس با قرآن کریم را یک اصل مهم در زندگی مسلمانان خواند و گفت: اگر انس با قرآن کریم با ترک معاصی و دوری از بداخلاقی‌ها همراه شود، به تأثیرگذاری بر قلوب و ایجاد بصیرت قلبی منجر خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) بالاترین افراد در بهره‌برداری از آیات نورانی قرآن کریم هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، توفیق انس حقیقی با قرآن کریم را به همه ما عنایت کند؛ چرا که رمضان، ماه بخشش الهی است.

وی انس با قرآن را به خصوص برای جوانان، مسئله مهم توصیف کرد و ابراز داشت: علاوه بر پاکیزگی جسمی برای دریافت معارف قرآن کریم به طهارت قلبی و باطنی نیز نیاز داریم و باید قلب خود را از آلودگی‌ها پاک کنیم.

در این مراسم از نخبگان و منتخبان شامل نفرات اول این دوره از مسابقات در همه مقاطع تحصیلی تجلیل شدند. همچنین اجرای گروه سرود رضوان و قاریان و حافظان ممتاز دارالقرآن امام خمینی(ره) شهرستان سمنان از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار