فرماندار نایین مطرح کرد؛

لزوم توجه به روز جهانی قدس به عنوان یک فریضه و تکلیف الهی

نایین(پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت بزرگداشت روز جهانی قدس نیز به عنوان یک فریضه و تکلیف الهی باید نگریسته شود.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به روز جهانی قدس به عنوان یک فریضه و تکلیف الهی

به گزارش پانا، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان نایین به ریاست کریمی فرماندار شهرستان نایین و با حضور امام جمعه نایین، اعضای شورای تامین و تعدادی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با اشاره برگزاری برنامه های متنوع و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه سال گذشته عنوان کرد: دهه فجر به معنای واقعی اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خورد. این اتفاقات هم در حوزه اقناعی، افتتاح پروژه ها و برنامه های متنوعی که در روستاها و شهرها و مرکز شهرستان برگزار شد، موید برنامه ریزی های صورت گرفته بود و این اقدامات جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان نایین اظهار کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس نیز به عنوان یک فریضه و تکلیف الهی باید نگریسته شود و باید به دو مبحث در باب روز جهانی قدس بپردازیم یکی بحث موضوع تعظیم شعائر است که در ذهن و خاطر نوجوانان و جوانان و دانش آموزان نقش ببندد و دیگر در حوزه اقناعی و تبیینی به موضوع قدس بپردازیم و دلیل حمایت های ایران از آرمان قدس و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای نسل جدید تبیین کنیم. در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار