پیام رییس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

روز جهانی قدس، سمبل همبستگی و وحدت امت اسلامی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی از حضور پرشور تمامی اعضای این تشکل در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس، سمبل همبستگی و وحدت امت اسلامی است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است :

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است"
روز جهانی قدس، سمبل همبستگی و وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس است.
امسال نیز کما فی السابق با دلی آکنده از شور حمایت از فلسطینیان مظلوم و با سری برافراشته در زنده نگهداشتن روز جهانی قدس، بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب بسته وتمام دانش آموزان و اعضای سازمان دانش ا»وزی با حضور گسترده در این آیین وحدت آفرین یک‌دل شده و به دشمنان خواهیم گفت پیرو خط رهبری هستیم و با گام‌های استوار، همگام با ملت غیور ایران ، با الهام از مکتب ناب محمدی (ص) و اندیشه های استکبار ستیزی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) ضمن هم دردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، جنایت اشغال گران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و آرزو داریم هر چه زودتر جبهه ی مقاوت و ایستادگی فلسطین در این مبارزه پیروز شوند .

روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار