استاندار آذربایجانشرقی عنوان کرد:
پاسخگویی از معیارهای ارزیابی مدیران آذربایجانشرقی است
تبریز(پانا) - استاندار آذربایجانشرقی پاسخگویی و ارتباط با مردم را یکی از معیارهای ارزیابی مدیران استان عنوان کرد.
عابدین خرّم امروز در حاشیه پاسخگویی به تماسهای تلفنی مردم با سامانه ۱۱۱ در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی بیان کرد: مردم از بابت مراجعه به ادارات گلهمندیهایی دارند که باید رفع شود تا مردم نسبت به ارتباط با مسئولان دچار بیانگیزگی و ناامیدی نشوند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان، وظیفه شرعی و قانونی هر مسئولی است، افزود: شیرینترین لحظه یک مسئول زمانی است که بتواند مشکلی از مردم حل کند.
وی ادامه داد: در مقابل اگر این ارتباطات و طرح مسائل مردم، منجر به نتیجه نشود، به مرور زمان اهمیت خود را از دست میدهد که این برازنده مسئولان نیست.
خرّم خاطرنشان کرد: مهمترین نتیجه ارتباطات مردمی مسئولان این است که با واقعیتها آشنا و متوجه میشوند که مردم چه دغدغهها و مسائلی دارند.
وی سامانه تلفنی ۱۱۱ را یکی از راههای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان خواند که مسائل و مشکلات مردم بهصورت مرتب توسط کارشناسان این سامانه رصد میشود.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم از طریق این سامانه میتوانند مسائل خود را بدون واسطه با مسئولان در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که مسائل آنها بهصورت مرتب و تا حصول نتیجه توسط کارشناسان رصد میشود.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم گسترده است و متاسفانه نمیتوانیم پاسخگوی همه مردم باشیم، افزود: همه مدیران ادارات و سازمانها را موظف کردهایم که ضمن برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه و محل ادارات، زمان معینی را برای ملاقات مستقیم با مردم اختصاص دهند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گفتوگوی خود با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه ۱۱۱، مسائل مربوط به اشتغال، معیشت و مسکن را از عمده مشکلات مردم عنوان کرد.
عابدین خرّم که با اطلاعرسانی قبلی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخگویی مستقیم به تماسهای شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و شخصاً به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.
ارسال دیدگاه