رئیس بسیج ورزشکاران کشور:

حجاب محدودیت و مانعی برای ورزشکاران نیست

قرچک(پانا)- رئیس بسیج ورزشکاران کشور در نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه ورزشکاران گفت، حجاب مانعی برای ورزشکاران نیست و بانوی ورزشکار در سکو به زنان دیگر کشورها نشان می‌دهد که حجاب محدودیت و مانع نیست و در همان سکو هویت اسلامی را به دیگر زن‌ها معرفی می‌کند. 

کد مطلب: ۱۳۶۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حجاب محدودیت و مانعی برای ورزشکاران نیست

سرهنگ مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور در نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه ورزشکاران و قهرمانان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک، اظهار کرد: افتخار ما ورزشکاران، حضرت علی (ع) است و ما آن را الگویی برای خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حجاب محدودیت و مانع نیست، اضافه کرد: ورزشکاران نماد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. وقتی ورزشکار بانوی با حجاب روی سکو می‌رود و دست به نامحرم نمی‌دهد، به زنان دیگر کشورها نشان می‌دهد که حجاب محدودیت و مانع نیست در همان سکو هویت اسلامی را به دیگر زن‌ها معرفی می‌کند.

میرجلیلی با اشاره به اینکه پنج هزار شهدای ورزشکار در دوران دفاع مقدس داریم،تشریح کرد: پنج هزار شهید ورزشکار در دوران دفاع مقدس مانند شهید ابراهیم هادی، حسن قاضی و...داریم.آن‌‌ها مرد و مردانه رفتند و جنگیدند تا ما باشیم.

وی با تاکید بر اینکه میدان ورزش میدان جنگ بدون خون‌ریزی است، تاکید کرد: ورزشکار واقعی می‌داند که باید محکم بایستند و بجنگند، گوش به حرف دشمن و کافرین ندهند. میدان ورزش میدان، اما بدون خون ریزی است آن‌ها برای نگه داشتن این پرچم جنگیدند و شما برای بالا بردن آن، پس فرقی میان شما نیست.


رئیس بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه رسانه جوان‌ها و نوجوانان را فریب می‌دهد، ابراز کرد: نقطه ضعف ما رسانه است، بعضی از جوان‌ها و نوجوانان فریب خوردند چون ما ضعیف عمل کردیم و دشمن هم به هدف خود رسید تا با ناکارکردن انقلاب باید اول جوان‌هایشان را فریب دهیم، سپس دین زدایی کنیم.

وی در پایان اخلاق را در ورزش مهم دانست و خاطر نشان کرد: اخلاق در ورزش خیلی مهم است، بعضی از حرکات غیر اخلاقی در ورزش گله داریم خداوند در قرآن بسیار به اخلاق اشاره کرده است جسم اگر کثیف شود، پاک می‌شود اما اگر روح کثیف شود، پاک نخواهد شد، روح انسان ورزشکار باید پاک باشد، این خیلی مهم است، نگذارید روح ورزشکارهایتان آلوده شود، شماها باید مدیریت کنید، مراقبت کنید، مسئولیت شما مربی ها خیلی سنگین و سخت است، ما باید مربی هایمان را از نظر فرهنگی و اعتقادی و معنوی قوی کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: امیرحسین نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار