فروش 20 میلیاردی ریالی صنایع‌دستی و سوغات طبس در نوروز

بیرجند (پانا) - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از فروش بیش از 20 میلیارد ریالی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات محلی شهرستان طبس در نوروز 1402 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فروش 20 میلیاردی ریالی صنایع‌دستی و سوغات طبس در نوروز

محمد عرب بیان کرد: استقبال زائران و گردشگران از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی شهرستان طبس در ایام عید نوروز 1402 که در محل آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم برگزار شد، مورد استقبال خوب گردشگران قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان طبس ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی شهرستان طبس در محل آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم با بیش از 40 غرفه شامل: 12 غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های قلم‌زنی خاص طبس، تولیدات چرمی، سوخت نگار چوب، حوله بافی، گلیم‌بافی و پلاس بافی، سفال و سرامیک و پخل بافی و بقیه غرفه‌ها متعلق به سوغات محلی بود.

عرب بیان کرد: اجرای زنده و نمایش روند تولید محصولات صنایع‌دستی با استقبال زائران و گردشگران مواجه شد و علاقه‌مندان در محل غرفه‌های تولید زنده توانستند تجربه فعالیت صنایع‌دستی داشته باشند و آموزش اولیه داده می‌شد.

وی افزود: علاوه بر این نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی و معرفی آداب‌ و رسوم در شهر دیهوک با 5 غرفه، بازارچه فروش سوغات محلی روستای هدف گردشگری اصفهک با 7 غرفه، غرفه فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی در روستاهای هدف گردشگری ازمیغان و نایبند و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی روستای کریت، در قالب ستاد اجرائی خدمات سفر و برای ایام نوروز 1402 فعال و راه‌اندازی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار