معاون وزیر ورزش و جوانان: ورزش قهرمانی کشور سال درخشانی را پشت‌سر گذاشت

تهران (پانا) - معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه‌ای گفت سال گذشته با همه‌ی سختی‌ها و فراز و‌ نشیب‌ها پر مدال و با افتخار پایان یافت و ورزشکاران‌مان در عرصه‌های جهانی و آسیایی با کسب ۱۵۰۶ مدال توانستند در تمامی میادین حرفی برای گفتن داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر ورزش و جوانان: ورزش قهرمانی کشور سال درخشانی را پشت‌سر گذاشت

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی، ضمن تبریک سال جدید با تاکید بر اینکه در سال گذشته ورزش قهرمانی با همه سختی‌ها و‌ مشکلات سال پر افتخاری را پشت سر گذاشت اظهار داشت: در عرصه های جهانی و آسیایی ۱۵۰۶ مدال طلا، نقره و برنز از سوی ورزشکاران به دست آمد که از این تعداد ۳۹ مدال طلا، ۲۹ مدال نقره و ۳۲ مدال برنز کسب شد که ۷۰درصد در رده سنی بزرگسالان و ۳۰ درصد در رده سنی پایه از سوی ورزشکاران بدست آمد.

وی ادامه داد: از آخرین جلسه که در خدمت روسای فدراسیون ها بودیم تاکنون ۱۹۸ مدال در رویدادهای مختلف بدست آمد که همه این موفقیت‌ها با کمک و تلاش شما روسای فدراسیون‌ها امکان پذیر شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌حرفه ای با اشاره به مدال‌های کسب شده در سال جدید اظهار داشت: در سال جاری در رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال ساحلی، واترپلو و تکواندو ورزشکاران کشورمان افتخار آفریدند.

سید‌محمد پولادگر در ادامه صحبتهایش به کسب کرسی ریاست کنفدراسیون آسیا توسط رییس فدراسیون کبدی اشاره کرد و افزود: تیم جوانان کبدی توانستند عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کنند و به نوبه خود بسیار ارزشمند بود.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش درخصوص برگزاری منظم مجامع فدراسیون‌ها گفت: در سال گذشته در حوزه مجامع توانستیم ۴۲ مجمع عمومی، ۱۴مجمع انتخاباتی و‌۸۰ مجمع فوق العاده در زمان مشخص و‌ طبق برنامه‌ریزی به صورت منظم برگزار شد و ان شالله در آینده هم بتوانیم به دور از حاشیه بتوانیم مجامع را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌حرفه‌ای بالا بردن انگیزه جوانان و سطح کیفی ورزشکاران را از مهمترین دستاوردهای فدراسیون‌ها نام برد و بیان کرد: تمامی موفقیت‌ها با زحمات شما روسای فدراسیون‌ها حاصل می‌شود.

سید‌محمد پولادگر در پایان به سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و‌جوانان و‌ همراهان اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه دلخراش دکتر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی را از دست دادیم و وزیر ورزش و‌جوانان و همکارانمان مصدوم شدند، برای دکتر احمدی علو‌ درجات و برای آسیب دیدگان طلب عافیت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار