تجلیل از۲۰ نفر از چهره‌های قرآنی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - آیین محفل انس با قرآن در دبیرستان دخترانه حجاب و دبیرستان پسرانه معارف یاسوج برگزار شد و در آن از۲۰ نفر از چهره‌های قرآنی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از۲۰ نفر از چهره‌های قرآنی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

در این آیین باشکوه دو نفر از قاریان بین اللملی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداختند که فضای معنوی خاصی به مراسم بخشیده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین قرآن را کتاب آسمانی همه مسلمانان دانست و گفت: قرآن تنها کتابی است که با زیاد خواندن و گذشت زمان کهنه نخواهد شد. حسنعلی عزت خواه، انس با قرآن را مایه آرامش انسان‌ها و تمسک به این منبع عظیم الهی را راه نجات بشریت عنوان کرد.

وی از برگزاری ده‌ها برنامه‌ قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در مدارس استان خبر داد و گفت: برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه روزی، اجرای طرح هدیه معنوی قرآنی، برگزاری محافل بزرگ سراسری قرآن و تجلیل از چهره‌های قرآنی دانش آموزی بخشی از برنامه‌های قرآنی در مدارس استان در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: طرح شنبه‌های تفسیر در ادارات آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان نیز برگزار می‌شود.

حجت السلام ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قرآن وعترت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در این محفل بزرگ قرآنی، مهدی علی بابایی قاری قرآن و موسی معتمدی، حافظ کل قرآن کریم که از قاریان مشهور بین المللی هستند به تلاوت آیاتی از کلام نورانی وحی پرداختند که مورد استقبال و تحسین دانش آموزان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عمل به قرآن از بروز خیلی از لغزش‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می کند و سعادت دنیا و آخرت را تامین می کند، گفت: این محافل قرآنی در مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

در پایان این آیین از ۲۰ نفر از چهره های برتر فرهنگی و دانش آموزی قاری و حافظ قرآن آموزش وپرورش بویراحمد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار