کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه ۱۸:

فرصت ثبت‌نام ترمیم نمره در خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فرودین ماه است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه ۱۸ درباره امتحانات نهایی و هماهنگ توضیح داد و به فرصت ثبت‌نام ترمیم نمره در خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فروردین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فرصت ثبت‌نام ترمیم نمره در خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فرودین ماه است

فریبرز بخشی زاده، درباره ثبت نام ترمیم نمره، اظهار کرد: با توجه به آخرین بخشنامه ارسال شده از طرف وزارت آموزش و پرورش، ثبت‌نام برای ترمیم نمره در نوبت خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه وجود دارد. داوطلبان گرامی می‌توانند با در دست‌داشتن اصل شناسنامه عکس‌دار، کارت ملی، اصل کارنامه‌ فارغ‌التحصیلی و تصویر گواهینامه‌ موقت پایان تحصیلات که با اصل مطابقت داده شده است به همراه ثبت درخواست تاییدیه‌ تحصیلی در سایت emt.medu.ir صرفاً به مدارس داوطلب آزاد و بزرگسال شهرستان مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در سطح منطقه، خاطرنشان کرد: با توجه‌به تأثیر قطعی ۴۰ درصدی نمرات نهایی سال دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲، سؤالات امتحانات نهایی به‌صورت کاملاً استاندارد طراحی شده و به‌صورت مفهومی که در برگیرنده سطوح یادگیری و منطبق با اهداف برنامه درسی است، خواهد بود.

بخشی زاده بیان کرد: تمامی افرادی که فارغ‌التحصیل هستند طبق بخشنامهٔ ایجاد سابقه و ترمیم نمره وزارت آموزش و پرورش امکان ثبت‌نام و شرکت در ترمیم نمره یا ایجاد سابقه را خواهند داشت و لازم است داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که فقط یکبار امکان ترمیم نمره برای هر درس وجود خواهد داشت.

وی درباره امتحانات هماهنگ پایه دهم و یازدهم گفت: امتحانات دروس فارسی یک و فیزیک یک در رشته ریاضی و فیزیک، فارسی یک و زیست‌شناسی یک، در رشته علوم‌تجربی، فارسی یک و عربی، زبان قرآن یک‌ رشته‌های ادبیات و علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی پایه دهم و امتحانات دروس حسابان یک و عربی، زبان قرآن ۲ در رشته ریاضی و فیزیک، ریاضی ۲ وعربی، زبان قرآن ۲ در رشته علوم‌تجربی، ریاضی و آمار ۲ و علوم و فنون ادبی ۲در رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی، دروس ریاضی وآمار۲، اصول عقاید۲ در رشته علوم ومعارف اسلامی پایه یازدهم، به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار