بر گزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور در اهر

اهر(پانا) - فرماندار اهر خواستار برگزاری منسجم جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور در روستاهای اهر شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بر گزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور در اهر

ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه هماهنگی دومین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور با اعلام این خبر گفت: در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری صرف نگاه محدود چند ساعته یا چند روز را مدنظر قرار نمی‌دهیم، بلکه برای جشنواره‌ها اهداف و برنامه‌های بلندمدت در نظر گرفته می‌شود.

وی با اعلام این که در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری در روستاها محدودیت وجود ندارد، افزود: روستای جوبند اولین روستای متقاضی برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور بود که توانست با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، اولین دوره جشنواره را برگزار کند. از طرفی شورا و دهیاری روستای زندآباد نیز علاقه‌مند به برگزاری جشنواره فرهنگی و گردشگری است از این‌رو محدودیتی در برگزاری جشنواره‌ها بین روستاها نداریم.

غنی زاده ادامه داد: انتخاب نام شیور برای جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستای جوبند صرفاً به این معنی نیست که روستاهای هم‌جوار از شیور سهمی ندارند، بلکه مشارکت روستاهای هم‌جوار روستای جوبند از جمله زندآباد، انجرد، کردلقان و حاج علی‌بیگ‌کندی که در جوار شیور هستند می‌تواند جشنواره شیور را توسعه دهد و ماندگار کند.

فرماندار اهر خطاب به عوامل اجرایی جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور و مدیران ادارات ذی‌ربط تصریح کرد: با مکان‌یابی و هماهنگی منسجم، برای برگزاری دومین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری شیور در اواخر اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی کنید.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار