مشاور زنان و خانواده و مسئول امور بانوان بوشهر

جشنواره فرهنگی، ورزشی روستایی زمینه تقویت بنیه ورزشی بانوان را فراهم می‌کند

بوشهر (پانا) - مشاور زنان و خانواده و مسئول امور بانوان بوشهر گفت تعامل و هم‌افزایی بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بر مبنای تعالی دینی زمینه مشارکت و تقویت بنیه ورزشی قشرهای مختلف جامعه روستایی بویژه دختران و زنان را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی، ورزشی روستایی زمینه تقویت بنیه ورزشی بانوان را فراهم می‌کند

زهرا عرفان در جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی ویژه بانوان شهرستان بوشهر با تبریک ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت امام علی (ع ) اظهار کرد: استان بوشهر و بویژه شهرستان بوشهر از پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی برخوردار است و با داشتن موقعیت خاص جغرافیایی و استراتژیک همواره مورد توجه بوده است. از دیرباز کشورهای بیگانه به این سرزمین کهن چشم طمع داشتند، امادلیر مردان و شیرزنان به استثمار، استعمار و استکبار جهانی نه گفتند و با شجاعت، سلحشوری، شهادت و ایثارگری از این سرزمین صیانت و حفاظت کردند.

عرفان افزود: انقلاب اسلامی با دلاوری ها و از خودگذشتگی های مردان، زنان و جوانان به ثمر نشست و تداوم یافته است این نشان از انسجام و وحدت قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه است.

عرفان در خصوص مسابقه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بوشهر در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بر مبنای تعالی دینی زمینه مشارکت و تقویت بنیه ورزشی قشرهای مختلف جامعه روستایی بویژه دختران و زنان را فراهم می کند.

عرفان تاکید کرد: در راستای ترغیب و تشویق دختران و زنان روستایی در احیا و حفظ غذاهای سنتی، بومی محلی و بهره‌مند ساختن اعضای خانواده از مزایای غذاهای سالم، جشنواره غدای بومی محلی در روستای هلیله بخش مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار