مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

برپایی غرفه‌های کمیته امداد استان تهران در نمایشگاه قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت غرفه‌های ثبت‌نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی و صندوق امداد ولایت در نمایشگاه قرآن واقع در محل مصلی تهران برپا شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه‌های کمیته امداد استان تهران در نمایشگاه قرآن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اعلام برپایی غرفه‌های این نهاد در نمایشگاه قرآن ، افزود: غرفه ثبت‌نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، جذب نذورات و کمک‌ها مردمی،زکات، اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در نمایشگاه قرآن برپا شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا ۲۶ فروردین مصادف با ۲۴ ماه صیام از ساعت ۱۷ تا یک بامداد در مصلای امام خمینی (ره) ادامه دارد، ادامه داد: در غرفه مشارکت های مردمی ثبت نام از خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، جذب کمک ها و نذورات و زکات خیّران اجرایی می شود.

پرپنچی با بیان اینکه در غرفه اشتغال و خودکفایی مشاوره شغلی و نحوه ارائه خدمات کمیته امداد به متقاضیان اشتغال ارائه خواهد شد،گفت: همچنین در غرفه امور فرهنگی علاوه بر معرفی خدمات این حوزه، نذر فرهنگی با هدف ارائه خدمات مختلف فرهنگی از جمله کمک به تحصیل دانش آموزان و کمک به برگزاری اردوهای زیارتی و ... با مشارکت نیکوکاران اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: در غرفه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت طرح ها و خدمات این صندوق ارائه می شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، بیان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir و همچنین با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

شایسته ذکر است؛ غرفه‌های کمیته امداد از درب شماره یک مصلی تهران، محوطه ورودی ، سمت چپ واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار