امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

بیانیه وزارت کشور درمورد مساله حجاب بسیار ارزشمند بود

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر ضمن حمایت از بیانیه وزارت کشور در مورد مساله حجاب گفت این بیانیه بسیار ارزشمند بود، لیکن باید در نظر داشت که در زمینه حجاب باید کار فرهنگی بیشتر انجام شود و این حق مسلم نسل جوان است که یک محیط زندگی سالم داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه وزارت کشور درمورد مساله حجاب بسیار ارزشمند بود

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزارشد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دعا وسیله رسیدن انسان به حاجات خود و عامل ارتباط خلق و خالق و تقرب به خداوند متعال است و ادامه داد،دعا قلب انسان را زنده نگه می‌دارد و در روایات و احادیث از دعا به عنوان کلید رحمت نام برده شده است.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نماز جمعه با گرامی‌داشت سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، میلاد امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: جمع‌آوری خیرات جهت افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان یک سنت حسنه است.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مهار تورم و رشد تولید تصریح کرد: اگر بخواهیم در مسیر پیشرفت و جبران ضعف مسائل اقتصادی کاری انجام دهیم، علاج کارحرکت جهادی با اتکا به جوانان است که سرمایه کشور هستند و در رشد تولید نقش دارند.

نماینده ولی‌‌فقیه تأکیدکرد: اقتصاد مردمی، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت دولت و مبارزه با فساد در راه ثبات اقتصادی موثراست.

وی در رابطه با طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: در روزهای آخر اسفند 1401 شیرینی طرح رتبه‌بندی معلمان با عدم واریز حقوق اسفند معلمان آموزش و پرورش تلخ شد وعملکرد قاطعانه رئیس جمهوردر زمینه برخورد با مسئولان مقصر قابل تقدیر است.

امام جمعه اسلامشهر ضمن حمایت از بیانیه وزارت کشور در مورد مساله حجاب خاطرنشان کرد: این بیانیه بسیار ارزشمند بود، لیکن باید در نظر داشت که در زمینه حجاب باید کار فرهنگی بیشتر انجام شود و این حق مسلم نسل جوان است که یک محیط زندگی سالم داشته باشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار