بیانیه ارتش به مناسبت «روز جمهوری اسلامی ایران»

۱۲ فروردین نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران است

تهران (پانا) - ارتش به‌ مناسبت ۱۲ فروردین با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، روز جمهوری اسلامی را یک دستاورد بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه ارتش به مناسبت «روز جمهوری اسلامی ایران»

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه‌ تاکید کرد: ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رأی قاطع و حداکثری خود، جمهوری اسلامی را به عنوان نظام مطلوب در کشور برگزیدند و با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام، «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام سیاسی کشور را تضمین و این روز را به نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران تبدیل کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۱۲ فروردین روز تبلور و تجلی اراده یک ملت بصیر و آگاه در تعیین سرنوشت خود و مبدا نظام مقدس جمهوری اسلامی است که استقلال و عزت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است. دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در چهل و چهار سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده و یک الگوی بومی کارآمد در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان ارائه کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی» اعلام کرد: فرزندان غیور ملت ایران در ارتش، تحت تدابیر رهبر حکیم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا با قدرت کامل از نظام اسلامی که دستاورد ملت غیور ایران و حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت خالصانه ایثارگران است، تا پای جان صیانت و نگاهبانی می کنند و هر تعرضی را نسبت به تمامیت ارضی، استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقدام کوبنده و به موقع پاسخ می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار