لزوم اجرای ایده هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت ایجاد هنرستان‌های جوار صنعت باید با محوریت شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از همه فعالیت‌های صنعتی باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اجرای ایده هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در استان اردبیل

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل درجلسه شورای آموزش ‌و پرورش استان گفت: با توجه به اجرای طرح‌هایی چون شهرک تعلیم و تربیت و هنرستان‌های جوار شهرک صنعتی در برخی استان‌های کشور، الگوبرداری از این ایده را در استان اردبیل به‌منظور کسب تجربه در کنار علم برای دانش‌آموزان ضروری است.

وی افزود: ایجاد هنرستان‌های جوار صنعت باید با محوریت شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از همه فعالیت‌های صنعتی باشد و از تمرکز بر یک نوع واحد صنعتی پرهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای یادواره شهدا در قالب کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان با محوریت حضور دانش‌آموزان، ادامه داد: توجه به محتوای فرهنگی و اجتماعی در برگزاری این یادواره مورد تأکید است.

قاسمیان بیان کرد: برای پرمحتوا کردن این یادواره، استخراج و ارائه پیام و مشخصات هر یک از شهدای استان اردبیل به هر کدام از دانش‌آموزان شرکت‌کننده می‌تواند تأثیرگذار باشد.

گفتنی است تأکید بر تدوین برنامه پرشور روز بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان، بررسی ایمن‌سازی موتورخانه مدارس و روند تأمین اعتبار آن، تأمین زمین برای احداث مدارس غیرانتفاعی به واجدان شرایط با هدف ارتقای سرانه فضای آموزشی استان و ارائه گزارشی از فعالیتهای دانش‌آموزی مدارس غیرانتفاعی، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار