مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

امیدآفرینی رویکرد اصلی آموزش و پرورش البرز در سال پیش رو خواهد بود

کرج (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش البرز صبح امروز در نخستین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز درسال جدید عنوان کرد امیدآفرینی رویکرد اصلی آموزش و پرورش البرز در سال پیش رو خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی رویکرد اصلی آموزش و پرورش البرز در سال پیش رو خواهد بود

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در ابتدای این جلسه با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار امیدواری کرد به برکت این ماه مبارک مسائل و مشکلات آموزش و پرورش به لطف الهی مرتفع گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز فرهنگ سازی در راستای شعار سال را از رسالت های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع امیدآفرینی رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان البرز در سال پیش رو خواهد بود و امیدواریم که به امیدخدا سال جدید سال خوبی برای مجموعه نظام و به خصوص آموزش و پرورش باشد.

موضوعات همچون برگزاری بهتر هفته بزرگداشت مقام معلم، گرامیداشت ماه مبارک رمضان، بهسازی فضاهای اردوگاهی و پرورشی و فرهنگی، موضوع توازن رشته ای و گسترش هنرستان های جوار، پیگیری و اتمام پروژه های ورزشی و چمن مصنوعی، رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد برسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار