«ورود آقایان ممنوع» رایگان شد

تهران (پانا) - علاقه‌مندان به سینمای کمدی می‌توانند فیلم «ورود آقایان ممنوع» را به‌طور رایگان در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
«ورود آقایان ممنوع» رایگان شد

پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 تعدادی از آثار مهم سینمای ایران را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده که یکی از این فیلم‌ها «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان است.
رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی و ستاره پسیانی از جمله بازیگران اصلی «ورود آقایان ممنوع» محسوب می‌شوند.
فیلم کمدی «ورود آقایان ممنوع» که محصول سال 1389 است ماجرای یک دبیرستان دخترانه را به تصویر می‌کشد که مدیر آن با ورود دبیر مرد به دبیرستان به شدت مخالف است. این درحالی است که دبیر شیمی دانش‌آموزان برای شش ماه مرخصی می‌گیرد و مدیر مدرسه مجبور می‌شود برای اینکه دانش آموزان بتوانند به المپیاد شیمی برسند از یک دبیر مرد استفاده کند.
اولین نمایش «ورود آقایان ممنوع» در بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر با استقبال منتقدان و سینمادوستان روبه‌رو شد. ویشکا آسایش برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. «ورود آقایان ممنوع» همچنین در رشته بهترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.
فیلم «ورود آقایان ممنوع» در سال 1390 روی پرده رفت و با جذب بیش از 1 میلیون و 800 هزار تماشاگر به دومین فیلم موفق آن سال تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار