خاطره محمدرضا علیمردانی از سفرهای نوروزی؛

عید کجا میخوای بری؟

تهران (پانا) - محمدرضا علیمردانی مجری، بازیگر، و صداپیشه سینما و تلویزیون از تغییر نگاه خود به مسائل در جریان یک سفر نوروزی و برخورد با یک مکانیک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عید کجا میخوای بری؟

محمدرضا علیمردانی در رئالیتی تاک‌شوی «طناز» در‌گفت و گو با کمال تبریزی ناگفته‌هایی را درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ خود مطرح کرد. این بازیگر خطاب به کمال تبریزی مجری و‌ میزبان این ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۲ که از اپلیکیشن روبیکا در حال پخش است، بیان کرد: «قرار بود من در سرزمین کهن بازی کنم. عادل معصومیان دستیار‌ پروژه با من تماس گرفت و من هم یک روز آمدم سر صحنه و شما نبودید و بعد از آن هم دیگر با من تماسی نگرفت و کار متوقف و هیچ وقت هم پخش نشد.»

وی با اشاره به خاطره‌ای از سفرهای نوروزی با خانواده گفت: «یک سال ما طبق روال هر ساله نوروز به جای شمال کشور اردبیل را انتخاب کردیم. وقتی رسیدیم شب بود و تصمیم گرفتیم به سمت سرعین حرکت کنیم. فکر می‌کردیم آن ساعت همه جای سرعین تعطیل باشد اما‌دیدیم‌اوج‌ ترافیک و بسیار شلوغ است. با خود گفتیم برومی استراحت کنیم و صبح زود برای خرید و دیدن منطقه برویم. صبح که بیدار شدیم برف سنگینی آمده بود و توی ذوقمان خود. من به دنبال. زنجیر چرخ بیرون رفتم و هیچ جا نداشت به جز یک مکانیکی که به مردم برای عبور از برف کمک می‌کرد.»

صداپیشه «دیرین دیرین» ادامه داد: «به او گفتم زنجیر چرخ می‌خواهم که بروم. با لهجه شیرین خود گفت: «کجا می‌خوای بری؟» و این جمله را بارها مطرح کرد. او اضطراب من را درک کرده بود و با نگاه انسانی خود گفت: «اینجا بهترین سرشیر و عسل را دارد نان تازه بخر و ببر با خانواده صبحانه بخور. اتفاقا وقتی برف می‌آید آب گرم بیشتر می‌چسبد و من بعد از این توضیحات ساده او آرام شدم و آن سفر به یکی از بهترین سفرمایمان تبدیل شد.» از آن به بعد این دیالوگ برایمان تبدیل به یک کلید شد و بعد از آن فهمیدم چقدر او به مسائل زیبا نگاه می‌کرد و می‌توان همیشه جور دیگری به ماجرا توجه کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار