رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا:

ترافیک روان در جاده‌های شمالی کشور برقرار شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا اعلام کرد که پس از چندین روز ترافیک سنگین در محورهای کشور به خصوص جاده‌های مواصلاتی استان‌های شمالی از صبح امروز جمعه شاهد ترافیک آرام هستیم.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک روان در جاده‌های شمالی کشور برقرار شد

سرهنگ احمد شیرانی امروز (جمعه) درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر تردد از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل ایمنی پایین، ممنوع است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از محورهای جایگزین برای تردد استفاده کنند، افزود: در حال حاضر تردد به استان مازندران از مسیر جاده هراز و فیروزکوه ممکن است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، ترافیک وسایل نقلیه در این 2 محور مواصلاتی را آرام و روان گزارش کرد و گفت: آزادراه قزوین - رشت که از دیگر مسیرهای پرترافیک بود نیز شرایط آرام دارد.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در حال حاضر محور قدیم خرم آباد - پل دختر نیز مسدود است و رانندگان باید از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و خرم‌آباد - کوهدشت استفاده کنند.

وی باقی جاده‌های مواصلاتی و بین استانی را نیز آرام توصیف کرد و از مسافران خواست تا زمان بازگشت خود را برنامه‌ریزی کرده و آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند زیرا بیشترین بار ترافیکی در بعدازظهرها اتفاق می‌افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار