هم زمان با بهار طبیعت و قرآن:

برنامه نوروزی بهار ایران در منطقه۱۳ اجرا می‌شود

تهران(پانا)- شهردار منطقه۱۳ از اجرای برنامه نوروزی بهار ایران با ابعاد معنوی در فلکه دوم نیروی هوایی همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه نوروزی بهار ایران در منطقه۱۳ اجرا می‌شود

محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه، تلاقی ماه رمضان و نوروز را فرصتی استثنائی برای استفاده از برکات مضاعف دانست و افزود: نوروز خبر از تغییر طبیعت می دهند و بهار قرآن و رمضان حکایت از تحول درون آدمی است، از این رو، تردیدی نیست که هر دو بهار توشه ای نصیب ما می کند.

او با اشاره به دستور العمل ابلاغی شهرداری تهران در خصوص فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه۱۳ نسبت به برگزاری رویداد های شاد و متنوع فرهنگی با عنوان بهار ایران همراه با رعایت و حفظ آداب و سنن ایرانی و اسلامی در فلکه دوم نیروی هوائی اقدام می کند.

شهردار منطقه۱۳ به مشارکت این منطقه در برپایی دهکده بهار ایران در پهنه شمال شرق اشاره کرد و افزود: با برپایی غرفه های متعدد و ارائه خدمات در بوستان پلیس پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی خواهیم بود.

به گفته او، جشن منطقه‌ای بهار ایران نیز در فلکه دوم نیروی هوایی با طراحی و اجرای استیج آغاز شده و برنامه های شادی را برای روزه داران، شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص نحوه اجرای این برنامه اظهار داشت : با شروع ماه مبارک رمضان، از یک ساعت قبل از اذان مغرب بر روی استیج، تلاوت قرآن و اذان توسط قاریان بین المللی، مسابقات و فعالیت های قرآنی اجرا خواهد شد.

او با اشاره به استقرار عوامل انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و راهور جهت تامین امنیت و ایمنی روزه داران و شرکت کنندگان تصریح کرد : برپایی سفره های افطاری ساده، راه اندازی غرفه های کودکان، سلامت محور، کار آفرینی بانوان، همدلی با ایتام و جمع آوری البسه نیازمندان، نورافشانی در پایان هر استیج، از دیگر بخش های جشن منطقه‌ای بهار ایران در منطقه۱۳ است.

خبرنگار دانش آموز؛ محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار