رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

آمادگی همیشگی برای مقابله با دشمن و تلاش برای تحقق پدافند غیرعامل ضروری است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار و شکست‌های همیشگی دشمنان انقلاب در مقابل اراده خلل‌ناپذیر مردم و دولت انقلابی، آمادگی همیشگی برای مقابله با دشمن و عوامل دشمن در شکل‌های مختلف را بسیار بااهمیت خواند و تلاش برای تحقق اهداف کامل پدافند غیرعامل را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی همیشگی برای مقابله با دشمن و تلاش برای تحقق پدافند غیرعامل ضروری است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه سال جدید شمسی، جلسه پدافند غیرعامل به ریاست علیرضا عبدی، معاون وزیر ورئیس سازمان و با حضور اعضا برگزار شد.

علیرضا عبدی ضمن عرض خداقوت به همکاران خود به مناسبت یک سال فعالیت و تلاش و کوشش در عرصه سوادآموزی و تعلیم و تربیت و حفاظت از کیان فرهنگی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشاپیش حلول سال جدید شمسی و روزهای پایانی ماه شعبان المعظّم که نویدبخش ماه مبارک رمضان است را تبریک گفت و ادامه داد: بهار، فصل تعادل است و نتیجه و ثمره فصول مختلف در فصل بهار، جلوه‌نمایی می‌کند و ما هم باید در ماموریت‌های اداری خود و انجام تکالیف تحولی و جهادی به پایداری کامل برسیم که رسیدن به این هدف منوط به رعایت و مراقبت‌های کامل از ارکان اداری و قوانین است.

عبدی با اشاره بر نقشه‌های شوم استکبار و شکست‌های همیشگی دشمنان انقلاب در مقابل اراده خلل‌ناپذیر مردم و دولت انقلابی، حفاظت از آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و شهدای گرانقدر و گوش جان سپردن به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را لازمه تمامی برنامه‌ریزی‌های اداری دانست و آمادگی همیشگی برای مقابله با دشمن و عوامل دشمن در شکل‌های مختلف را بسیار بااهمیت خواند و تلاش برای تحقق اهداف کامل پدافند غیرعامل را خواستار شد.

در ادامه این جلسه صحرابانی، رئیس اداره حراست و دبیر جلسه ضمن تشریح اهداف و اهمیت پدافند غیرعامل در این خصوص مطالبی را بیان کرد و گفت: امروزه با تغییر رویکرد استکبار جهانی در تهاجم به کشورها اهمیت راه‌های جدید دفاع نیز باید پیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و این جلسه، فرصت مغتنمی است تا در راستای شناخت بیشتر و اهمیت راهکارهای مقابله با دشمن بحث و گفت‌وگو انجام گیرد.

وی همچنین افزود: دشمن متوجه این نکته شده است که تهاجم نظامی در مورد کشور عزیزمان ایران، کارایی ندارد و از طریق دیگری همانند جنگ سایبری و نفوذ به سیستم‌های ایمنی، امنیتی، ساختاری، آموزشی، بانکی و... تلاش در نفوذ به تفکرات و اندیشه‌های ما را دارد و پدافند غیرعامل می‌تواند سد محکمی برای این یورش و حملات باشد.

جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نیز در این جلسه ضمن اظهار نظر در مورد اهمیت پدافند غیرعامل گفت: از اقدامات پدافند غیرعامل، جلوگیری از انواع ضررها و زیان‌ها و تهدیدها است و اصلاح روش‌های قدیم و ناکارآمد، یکی از روش‌های جلوگیری از فساد و هرگونه خطر احتمالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار