سرپرست آموزش و پرورش دماوند خبر داد:

پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در ۶ مدرسه دماوند

دماوند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش دماوند از پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در ۶ مدرسه این منطقه خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۰ کلاس تجهیز شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در ۶ مدرسه دماوند

محمد فروتن در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در آستانه عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان آموزش و پرورش دماوند تلاش خود را برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی به کار بسته است.»

وی افزود: «در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی ۶ مدرسه و ۳۰ کلاس در شهرهای دماوند، گیلان و آبسرد پیش‌بینی شده است.»

وی گفت: «اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس شهید مدنی منطقه گیلاوند، احمد ابراهیمی شهر دماوند، بنت‌الهدی منطقه گیلاوند، شهید هاشمی‌نژاد شهر آبسرد، ۱۲ فروردین شهر کیلان و هنرستان کشاورزی شهید رجایی در آینه‌ورزان پیش‌بینی شده است.»

سرپرست آموزش و پرورش دماوند تصریح کرد: «کلاس‌های این مدارس در قالب‌های «ویژه»، «الف» و «ب» و با توجه به درجه‌ای که دارند، مجهز به تخت، یخچال، تلویزیون و ..‌. هستند».

فروتن بیان کرد: «با تدابیر پیش‌بینی شده در بخشی از مراکز اسکان، امکان اقامت ۱۰ روز فراهم است تا مسافران بتوانند در کنار تفریح از فضیلت این ماه مبارک نیز برخوردار شوند و اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۲ فرورین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.»

وی اصافه کرد: «پذیرش در ستاد اسکان نوروزی منطقه دماوند به دو شیوه حضوری و اینترنتی خواهد بود و مسافران برای پذیرش اینترنتی می‌توانند به سایت eskan.medu.ir مراجعه کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار