بازیکنان تیم ملی در تاشکند نه پول توجیبی گرفتند نه پاداش

تهران (پانا) - تیم ملی جوانان با شکست در برابر عراق شانس صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی را از دست داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازیکنان تیم ملی در تاشکند نه پول توجیبی گرفتند نه پاداش

تیم ملی جوانان در حالی راهی ازبکستان محل برگزاری مسابقات شد که فدراسیون فوتبال از این تیم حمایت مالی و حتی می‌توان گفت حمایت معنوی جدی نداشت.

بر اساس اخباری که از سوی برخی از اعضای این تیم در اختیارخبرنگار ما قرار گرفته است، به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان طی مدت حضور در تاشکند پول توجیبی پرداخت نشد! هم چنین به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان به خاطر برد در برابر ویتنام که موجب صعود تیم ملی جوانان از گروه ب به عنوان تیم نخست شد، پاداشی پرداخت نشد!

تنها پاداشی که به بازیکنان تیم ملی جوانان پرداخت شد، ۵ میلیون تومان بود که آنهم به خاطر برد در برابر قطر به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان واریز شد که طبق اخبار رسیده منبع واریز این پاداش هم مالکان خصوصی یکی از تیم‌های لیگ برتر بوده است.

جالب اینجاست چندی پیش برنامه آماده سازی تیم ملی عراق که با شکست ژاپن به دیدار پایانی جام ملت‌ها راه یافته منتشر شد که در قیاس با برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران بسیار شگفت انگیز بود و تیم ملی جوانان تنها با چند بازی دوستانه با تیم‌های بلاروس و عمان آماده حضور دراین بازی‌ها شد.

فدراسیون فوتبال در حالی از اعطای پاداش به خاطر برد در برابر ویتنام و هم چنین پول توجیبی به بازیکنان تیم ملی جوانان در تاشکند خودداری کرد که اعضای هیات رئیسه در دوحه به خاطر برد تیم ملی در برابر ولز ۲۰ هزار دلار پاداش و روزی ۱۰۰ دلار پول توجیبی گرفتند!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار