غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

ایجاد ۷ هزار ‌شرکت دانش‌بنیان؛ جوانان وابستگی‌ها را از بین بردند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت ۷هزار ‌شرکت دانش‌بنیان ایجاد شده است و در این زمینه از ظرفیت‌های دانشگاهی نهایت استفاده شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۷ هزار ‌شرکت دانش‌بنیان؛ جوانان وابستگی‌ها را از بین بردند

آناهیتا یاوری - موسی غصنفرآبادی در گفت‌‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به تحقق شعار سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: «تشکیل شرکت‌‌های دانش‌بنیان و تولیدات و دستاوردهای اینها باید به نمایش گذاشته شو‌د. حدود ۷هزار ‌شرکت دانش بنیان ایجاد شده است و کارهایی که به کشورهای دیگر وابسته بودیم امروز توسط جوانان خودمان تولید می‌شود.»

وی افزود: «امروز موشک و پهپادی که ما می‌سازیم کار شرکت‌های دانش بنیان است. مساعدت‌ها و کمک‌های بسیاری نیز به این شرکت‌ها شده است.»

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌‌های دانشگاهی، گفت: «عمده شرکت‌هایی که تشکیل شده از افراد نخبه و‌ شاخص و خوش فکر است؛ امروز به راحتی این شرکت‌های دانش بنیان تشکیل می‌شوند و گره‌گشایی می‌کنند. سال ۱۴۰۱ را در این زمینه مثبت ارزیابی می‌کنم.»

وی ضمن تاکید بر اجرای اسناد بالادستی، گفت: «ما در مجلس با دقت بر اسناد بالادستی توجه داریم و اگر در موضوعاتی مورد توجه قرار نگرفته باشد، مجلس از بُعد نظارتی به این موضوعات ورود پیدا می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار