سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پانا مطرح کرد؛

بازداشت ۸ نفر در رابطه با مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان

قوه قضاییه هیچ مسامحه‌ای با افراد و سرحلقه‌‌ها درخصوص بدحالی دانش‌آموزان ندارد

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه ضمن اعلام اینکه یافته‌های علمی دلالت بر وجود سم و مسمومیت دانش‌آموزان ندارد از بازداشت ۸ نفر در رابطه با پرونده بدحالی دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت ۸ نفر در رابطه با مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان

مسعود ستایشی در پاسخ به سوال پانا درخصوص آخرین اقدامات و پیگیری‌های قضایی برای شناسایی عاملین مسمومیت‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: قرار شد اطلاع‌رسانی درباره این موضوع از ناحیه وزارت کشور باشد. دومین نکته این است که باید کلمه مسمومیت را اصلاح کنیم. آزمایشگاه‌های تخصصی سم‌شناسی تاکنون یافته علمی که دلالت بر مسمومیت و سم برای قضیه بدحالی و احساس مبتنی بر مسمومیت دانش‌آموزان باشد، نداشته است.

وی ادامه داد: نسبت به این موضوع اقدامات موثری در سطح کشور هم در راستای دستور رییس‌جمهوری و رییس قوه قضایی صورت گرفته است. حاکمیت نمی‌پذیرد کسی که روان مردم خصوصا خانواده‌ها و دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار دهد. لذا با هر کسی که عامل، مسبب، مباشر و معاون باشد و مرتکب عملی برای تعطیلی مدارس و بدحالی دانش‌‌آموزان شود قطعا در صورت احراز مجرمیت برخورد خواهد شد.

ستایشی در مورد بازداشتی‌ها در جاهای مختلف نیز گفت: در استان فارس افرادی مبادرت به بدحالی دانش‌آموزان کرده‌اند. به‌طوری که پدری فرزند خود را به تهیه مواد تحریک کننده هدایت می‌کند و مواد را به فرزند خود می‌دهد و از آن صحنه‌ها فیلم می‌گیرد‌. در همین رابطه ۸ نفر بازداشت شدند و روند تحقیقات ادامه دارد و نتیجه اعلام خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: قوه قضاییه هیچ مسامحه‌ای با افراد و سرحلقه‌‌ها در موضوع بدحالی دانش‌آموزان ندارد. درباره بر هم زنندگان روان مردم نیز با اشد مجازات برخورد صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار