سخنگوی فراجا اعلام کرد؛

دستگیری 110 نفر در رابطه با مسمومیت‌ دانش‌آموزان

تهران (پانا) - سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده (4 هزار گشت پلیس)، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 110 نفر در رابطه با مسمومیت‌ دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات خبر گفت: در ایام اخیر و در پی نگرانی های فراوان خانواده ها، پلیس با ایجاد گشت های سواره و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس، بالغ بر 4 هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.

وی با بیان اینکه در طی این روزها بیش از 110 نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: شماری از مسمومیت ها، واقعی و بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.

سخنگوی فراجا اظهار داشت: هیجان طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود 9 هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: بعد از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها به کشور گرفته شد و ۲ نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضائی بازداشت شدند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین‌مان به جهت تامین امنیت عزیزان‌مان در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار