بررسی نوسانات قیمتی خودروی داخلی صفر کیلومتر

تهران (پانا) - خودروهای صفرکیلومتر داخلی در روزهای گذشته با آرام گرفتن قیمت دلار تا حدودی روند کاهشی را تجربه کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نوسانات قیمتی خودروی داخلی صفر کیلومتر

درحالی‌که چند روز به نوروز مانده است و به سبک و سیاق هر همیشه در این دوران خودرو به دلیل تقاضای بالا باید با حداکثر قیمت معامله شود اما بازار خودرو وضعیت آرام تری را نسبت به‌روزهای گذشته پشت سر می‌گذارد.

خودروهای دنا، تیبا، پراید، پژو206و رانا که از خودروهای پرطرفدار این روزها هستند در دو روز گذشته روند کاهشی قیمت را تجربه کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین دلایل این کاهش قیمت آرام گرفتن قیمت دلار در بازار است. در هفته‌های گذشته با هر جهش قیمت دلار خودرو نیز در سراشیبی قیمت قرار می‌گرفت.

بررسی وضعیت قیمت خودروی دنا

خودروی دنا که در چند ماه اخیر بیشترین نوسان قیمتی را در بین خودروهای داخلی تجربه کرده بود این روزها تا حدودی روند کاهشی قیمت را در پیش گرفته است اما موضوع اینجاست گه همچنان بالای 1 میلیارد تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تیبا

خودروی تیبا طرفداران زیادی دارد و دلیل این موضوع این است که از پراید محکم‌تر است و نسبت به قیمت سایر خودروهای داخلی کمترین نوسان را تجربه کرده است. خودروی تیبای صندوق‌دار این روزها 315 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی پژو

خودروی پژو انواع مختلفی دارد و قیمت این خودرو بین 400 تا حدود 500 میلیون تومان متغیر است. این خودرو که در یک سال گذشته نوسان قیمتی بسیار بالایی داشت این روزها روند کاهشی قیمت را طی کرده است.

بررسی وضعیت قیمت خودروی رانا

خودروی رانا در هفته اول اسفند بیشتری روند افزایشی قیمت خودرو را طی کرد و با بالا 600 میلیون تومان رسید. با کاهش نوسان قیمت دلار در روزها اخیر این خودرو روند کاهشی بسیار زیادی داشت و تا 100 میلیون ارزان شد. در حال حاضر این خودرو با قیمت 520 میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار