برگزاری مسابقه مجری‌شو در شهرستان اردل

اردل(پانا) - مسابقه مجری‌شو توسط سازمان دانش‌آموزی و با هدف کشف استعداد‌ها و مهارت‌های دانش‌آموزان در شهرستان اردل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه مجری‌شو در شهرستان اردل

این مسابقه با همکاری دانش آموزان و سازمان دانش‌آموزی شهرستان اردل در سالن سردار سلیمانی آموزش و پرورش شهرستان اردل ویژه دو گروه از دانش‌آموزان ؛ یعنی دانش‌آموزان پایه پنجم تا هشتم و دانش‌آموزان پایه نهم تا دوازدهم برگزار شد.

محمد صیدی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردل در گفت‌وگو با پانا گفت : این دوره از مسابقات مجری‌گری ویژه دانش‌آموزان شهرستان برگزار شد و نکته قابل توجه در مسابقه‌ مجری‌شو، همکاری دانش آموزان در اجرا و داوری مسابقه بود ، زهرا طاهری از مجریان توانمند شهرستان به همراه حنانه رئیسی و راحیل محمدی از دانش‌آموزان حوزه اجرا و گویندگی ، داوری مسابقه را بر عهده داشتند.

صیدی در ادامه گفت : مسابقه مجری‌شو در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی ؛ یعنی کشف و پرورش استعداد های دانش‌آموزان اجرا شد و نتایج رضایت بخش بود و تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت ، استعدادهای برتر اجرا و گویندگی شهرستان بودند.

وی افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان و مشارکت آنها، سازمان دانش آموزی سعی در گسترش برگزاری چنین برنامه ها و مسابقاتی دارد و با همکاری دانش آموزان و استقبال های بی نظیر آنها در برنامه های سازمان دانش آموزی ، اجرای چنین برنامه هایی که هدف آنها استعدادیابی است؛ افزایش خواهیم داد.

همچنین سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل از روند اجرای مسابقه بازدید کرد و کشف استعدادها و مهارت های دانش‌آموزان را از مهم ترین وظایف سازمان دانش‌آموزی برشمرد که در روند برگزاری مسابقه قابل مشاهده بود.

دانش‌آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار