پیام مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران به مناسبت روز شهید

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران به مناسبت فرارسیدن روز شهید پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران به مناسبت روز شهید

متن پیام زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران به شرح زیر است؛

«بســـمِ الله الرّحمـــنِ الرّحیــم

أُوْلَئِکَ الَّذِینَ امْتَحَنَ اللَّهُ قُلُوبَهـمْ لِلتَّقـوَی/ آن‌ها کســانی‌اند که خدا قلب‌هاشان را برای تقـــوا امتحان کرده است

22 اسفند ماه، نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار نظام مقدس انقلاب اسلامی است. شهید و شهادت زیباترین واژه ها در فرهنگ اسلامی و تداعی گر ایثار و از خود گذشتگی شهیدان سرافراز در دفاع از اسلام و انقلاب است. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

فرهنگ شهادت، حماسه و ایثاری که در پرتو سالهای نورانی دفاع مقدس در آفاق این سرزمین مقدس و آینه جان های شفاف مردمانش ریشه دواند، چنان تأثیر شگرفی در تمامی ابعاد از خود برجای گذاشت که تاریخ تا قرنها، شاهد جلوه های آن خواهد بود و به یقین جوانان انقلاب اسلامی در به شکوفا رسیدن، نیاز اساسی به فرهنگ ایثار و شهادت در تمام زمینه ها دارند.

امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه و منش آن عزیزان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، وظیفه‌ی خطیری است که برای رسیدن به مقصد و مقصود، باید مورد اهتمام و عنایت ویژه قرار گیرد.

ما خادمین ایثارگران ، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بالاخص شهدای فرهنگی ودانش آموز و پاسداشت اخلاص، صبر ،شکیبایی و ایثار خانواده‌های معظم آنان، روز بزرگداشت شهدا را گرامی می‌داریم.

توفیق الهی، رفیقِ راه رهروانِ شهدای گرانقدر باد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار