بازدید هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه 5 مشهد از شوراهای دانش‌آموزی مدارس

مشهد (پانا) - هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۵ مشهد مقدس همزمان با گرامیداشت روز شهدا از شوراهای دانش‌آموزی مدارس ناحیه۵ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه 5 مشهد از شوراهای دانش‌آموزی مدارس

صبح امروز همزمان با گرامیداشت روز شهدا هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه ۵ مشهد مقدس از شوراهای دانش آموزی مدارس این ناحیه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید اعضای مجلس علاوه بر گفتگو با اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس با دانش آموزان نیز گفتگو کردند و عملکرد شورای مدرسه را از دانش آموزان جویا شدند.

احد غایتی، رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه در گفت‌وگو با پانا گفت: «بستر شوراهای دانش آموزی در مدارس می توانند محلی باشند برای پیشرفت دانش آموزان در همه زمینه ها. زمانی که دانش آموزان بتوانند در سن نوجوانی در طرح های مختلف مدرسه ای کارا باشند قطعا در آینده نیز می توانند حداقل در جامعه از حقوق خود دفاع کنند.»

وی در ادامه با اشاره به شعار همفکری، همیاری و همدلی گفت: «اگر بتوانیم معنا و مفهوم واقعی این شعار را به دانش آموزان آموزش دهیم قطعا می تواند روی پرورش دانش آموزان اثرگذار باشد.»

غایتی همچنین گفت: «مجلس دانش آموزی در واقع محلی است که دانش آموزان می توانند در آن تجربه بیاموزند و یاد بگیرند که چطور مدیریت کنند و چطور همکاری کنند.»

دانش آموز خبرنگار: محمدجواد نظری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار