رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران:

حداقل 750 پارکینگ مشارکتی باید اجرایی شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری برای ایجاد نهضت پارکینگ‌سازی باید برنامه ترغیبی گسترده‌ای را با همکاری بخش خصوصی ارائه دهد، گفت حداقل 750 پارکینگ مشارکتی باید اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حداقل 750 پارکینگ مشارکتی باید اجرایی شود

میثم مظفر در جلسه امروز شورای شهر تهران با تأکید بر ایجاد نهضت پارکینگ سازی در شهر تهران، خاطرنشان کرد: کم کاری بسیار جدی از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: امسال دو هزار و 250 میلیارد تومان از درآمد شهرداری تهران ناشی از عوارض کسری پارکینگ بوده و تمام درآمد باید برای ایجاد این پارکینگ ها هزینه می شد اما صرفا چهار پارکینگ جدیداً آغاز شده و هنوز به بهره برداری نرسیده و احداث سه پارکینگ نیز به صورت مشارکتی در دستور کار قرار گرفته که بدیهی است این عملکرد به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

مظفر با بیان اینکه شهرداری برای ایجاد نهضت پارکینگ سازی باید برنامه ترغیبی گسترده ای را با همکاری بخش خصوصی ارائه دهد، تصریح کرد: حداقل 750 پارکینگ مشارکتی باید اجرایی شود؛ لذا از شهرداری تهران می خواهیم گزارشی از این منابع اختصاصی ارائه دهد تا بدانیم در چه ردیف هایی هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار