رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران مطرح کرد؛

انتقاد از تغییر کاربری در سوله‌های مدیریت بحران

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران از حراج سوله‌های مدیریت بحران در برخی روزنامه‌های رسمی انتقاد کرد و گفت با تغییر کاربری در سوله‌های مدیریت بحران، بوفه ایجاد شده و این بوفه به حراج گذاشته شده و این یعنی درک درستی از مصوبه شورای شهر وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از تغییر کاربری در سوله‌های مدیریت بحران

سید احمد صادقی با بیان اینکه سوله‌های مدیریت بحران در برخی روزنامه‌های رسمی به حراج گذاشته شده است، اظهار کرد: با تغییر کاربری در سوله های مدیریت بحران، بوفه ایجاد شده و این بوفه به حراج گذاشته شده و این یعنی درک درستی از مصوبه شورای شهر وجود ندارد که بر اساس آن اعلام کردیم سوله از سازمان ورزش دریافت و به سازمان مدیریت بحران تحویل داده شود.

وی افزود: یا دستورات شهردار تهران اجرایی نمی شود و یا اینکه مدیرعامل سازمان ورزش سوله را تحویل نمی دهد و یا مدیرعامل سازمان مدیریت بحران سوله را دریافت نمی کند؛ لذا باید با رئیس سازمان ورزش و مدیریت بحران برخورد و به هیات تخلفات اداری معرفی شوند؛ امیدواریم این آخرین تذکری باشد که در خصوص سوله ها ارائه می دهیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: اگر سوله ای اجاره داده شود، یا درب را می بندیم یا یک کامیون خاکروبه جلوی آن خالی می کنیم چراکه سالهای سال این تذکر داده می شود و اجرایی نمی شود. خواهش من این است که به سازمان ورزش اخطار جدی و شدید داده شود تا سوله ها را در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار دهد. زیرا همواره باید این سوله ها آماده باشند.

وی اضافه کرد: ما موافقیم که سوله ها در اختیار بانوان باشد اما اینکه سوله ها به مزایده و حراج گذاشته شود را نمی پذیریم و به طور جدی با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار