وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساری اعلام کرد:

هدف گذاری افزایش ظرفیت تولید آنتی بیوتیک سازی ایران به 1000 تن

ساری (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت مقرر شد با هدفگذاری که صورت می‌گیرد، ظرفیت تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران به 1000 تن برسد و طرح توسعه تولیدات این مجموعه از سوی مدیران این شرکت در روزهای آینده تدوین و با تایید استاندار مازندران به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف گذاری افزایش ظرفیت تولید آنتی بیوتیک سازی ایران به 1000 تن

سید صولت مرتضوی طی بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری در جمع خبرنگاران افزود: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزایش ناوگان دریایی را در دستور کار داده است و به همین منظور چند فروند کشتی نیز خریداری شد و در آینده نزدیک به ناوگان دریایی کشور اضافه می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با شرکت صدرا نیز توافق شد که چهار فروند کشتی با استفاده از توان و ظرفیت شرکت دانش بنیان داخلی بومی سازی و تولید کند و فردا جمعه از روند ساخت این کشتی در بندرامیرآباد بازدید خواهد شد.

صولت مرتضوی یادآور شد: هنر مدیریت به فعلیت درآوردن استعدادهای بالقوه و تولید ثروت از دانش است که در عرف امروز به مقوله دانش بنیان تعبیر می شود و چند سالی است محور فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است بطوریکه حضرت آقا فرمودند: " اقتصاد دانش بنیان ستون فقرات کشور است."

عضو هیات دولت سیزدهم و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: رقابت پذیری، افزایش بهره وری از مزیت ها و مولفه های اقتصاد دانش بنیان است و جمهوری اسلامی ایران بدلیل موقعیت ژئوپلیتیکی که دارد از مزیت منابع انسانی خلاق و نام آوری برخوردار است و یکی از نقاطی که نیروی انسانی در جمهوری اسلامی خوش درخشیده است تولید محصولات در حوزه درمانی است.

مرتضوی اظهار کرد: مازاد تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران باید به امر صادرات اختصاص پیدا کند و افزایش تولیدات مبتنی بر محصولات دانش بنیان و بهره وری بالا می بایست در دستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش مراودات تجاری با روسبه و دیگر کشورهای حاشیه دریای خزر، گفت: با توافقات صورت گرفته ناوگان حمل و نقل دریایی کشورمان در راستای توسعه صادرات کالا افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار