مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

انتظار فرج بهترین اعمال است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: انتظار فرج بهترین اعمال است و منتظر واقعی کسی است که موجب رشد و تسلای خاطر مردم با خدمت بی منت شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتظار فرج بهترین اعمال است

علی مطهری در آیین جشن نیمه شعبان و بزرگداشت سالروز میلاد امام عصر عج و روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) گفت: منتظر واقعی برای زمینه سازی ظهور تلاش می کند و صادقانه خدمت می کند و از بیت المال هزینه نمی کند و به فکر منافع خود نیست و در فکر خدمت رسانی بهتر به مردم است.

وی بیان کرد: اگر همه متحد و منسجم و با خلوص نیت در این مسیر تلاش کنند در مسیر زمینه سازی برای ظهور تلاش کرده اند.

مطهری اضافه کرد: هر فرد مخلصانه تلاش کند و صادقانه کار کند مطمئنا منتظر واقعی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: در عصر غیبت کبری امام مهدی (عج) نیز از جمله مسائلی که همواره مسلمانان، به ویژه شیعیان و پیروان اهل بیت خواهان فهم آن هستند، شناخت ویژگی های منتظران واقعی آن حضرت است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین شاخصه های منتظران، کسب معرفت شناخت آن امام همام است و معرفت شناخت امام زمان، اهمیت ویژه ای در زندگی و مرگ انسانها دارد؛ زیرا مرگ هرکس، چکیده زندگی است. هرکسی آن گونه می میرد که زندگی کرده است.

مطهری با بیان اینکه تهذیب نفس و اصلاح فردی و تمسّک به ریسمان ولایت اهلبیت (ع) نیز از ویژگیهای دیگر منتظران واقعی است گفت: یکی از ویژگی مهم منتظران دولت کریمه امام عصر (عج)، پارسائی و آراستگی به اخلاق نیک و پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکریکی از ویژگی مهم مسلمانان و منتظران در عصر غیبت و حتیّ عصر ظهور آن امام همام است گفت: هر فرد منتظر باید در برابر آحاد جامعه اسلامی احساس مسؤولیت کرده، در راه اصلاح و ساختن افراد تلاش نماید، تا جامعه و افراد آن آماده پذیرش حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شوند.

مطهری یاد آور شد: اصلاح جامعه از راه امر به معروف و نهی از منکر تحقق می یابد و قانون امر به معروف و نهی از منکر در متن آموزه های اسلام بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار