به همت منطقه یک شهرداری اصفهان ؛

هفت سین ویژه نوروز، با نماد صنایع‌دستی اصفهان در مرکز شهر گسترده می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت امسال در ایام نوروز هفت سین سنتی ویژه، تلفیقی از هنرهای اصیل صنایع‌دستی و معماری اصفهان هر المان با ارتفاع 5/2 متر و عرض 2 متر، در میدان امام حسین، در مرکز شهر اصفهان گسترده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هفت سین ویژه نوروز، با نماد صنایع‌دستی اصفهان  در مرکز شهر گسترده می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: امسال در ایام نوروز هفت سین سنتی ویژه، تلفیقی از هنرهای اصیل صنایع دستی و معماری اصفهان هر المان با ارتفاع 5/2 متر و عرض 2 متر، در میدان امام حسین، مرکز شهر اصفهان گسترده می شود.

میثم بکتاشیان افزود: اصفهان با میراث کهن، آثار تاریخی باشکوه و جاذبه‌های طبیعی همیشه مقصد مسافران و گردشگران بوده که هر ساله در ایام نوروز ورود گردشگران و مسافران به شهر تاریخی اصفهان افزایش چشمگیری پیدا می کند که تمهیدات میزبانی نوروز نیز هر ساله در شهرداری اصفهان انجام می شود.

بکتاشیان اظهار کرد: منطقه یک اصفهان به لحاظ قرار گرفتن شهرداری منطقه یک در بافت ویژه و تاریخی شهر اصفهان همیشه مورد توجه مسافران بوده و یکی از پر ترددترین مناطق به شمار می رود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر ویژه ایام نوروز تصریح کرد: شهرداری منطقه یک اصفهان برای میزبانی و آماده سازی منطقه یک جهت حضور مسافران نوروزی اقداماتی از جمله کاشت و گل آرایی همه فضاهای سبز، پاکسازی محلات و امحا دیوار نویسی ها، هماهنگی با پارکینگ ها، نظافت و رنگ آمیزی کلیه محلات، ارتقا سطح کیفی حاشیه رودخانه، چمن و گل کاری حاشیه رودخانه را انجام داده است.

شایان ذکر است آثار تاریخی همچون، موزه محله علیقلی آقا، مسجدسید، مسجد باب الرحمه، خانه های تاریخی امیرقلی امینی، روضاتی، روغن فروش و ... در این منطقه قرار دارد.

خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار