رئیس پلیس راهور شهرضا:

مسائل ترافیکی باید از کودکی آموزش داده شود

شهرضا(پانا) - رییس پلیس راهور شهرضا گفت مسائل ترافیکی باید از طریق آموزش در دوران کودکی در جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی بیشتری بود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مسائل ترافیکی باید از کودکی آموزش داده شود

سرهنگ مصطفی غریبی در جلسه ترویج فرهنگ ترافیک در جمع تعدادی از دانش‌آموزان و معلمان شهرضا، اظهار کرد: باید از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک در جهت ارتقای این فرهنگ در جامعه بیش از پیش بهره‌مند شویم.

سرهنگ غریبی ادامه داد: با توجه به اینکه حوادث شهری و سوانح ترافیکی به عنوان عامل مهمی در مرگ و میرها محسوب می‌شود، لازم است جامعه فرهنگیان توجه ویژه‌ای برای کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: کاهش مرگ و میر و حوادث ترافیکی از مهمترین دغدغه مسئولان است و مقام معظم رهبری نیز تأکیدات فراوانی در این خصوص داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور شهرضا تاکید کرد: مسائل ترافیکی باید از طریق آموزش در دوران کودکی در جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی بیشتری باشیم.

غریبی گفت: طرح همیار پلیس می‌تواند آموزش عملی قوانین رانندگی به دانش آموزان را به دنبال داشته باشد و حضور یک همیار پلیس در هر خانواده بهبود فرهنگ رانندگی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار