در راستای آشنایی و استعدادیابی در آموزش و پرورش صورت گرفت؛

برگزاری همایش و نمایشگاه نوآوری، فناوری‌های‌نوین و دانش‌بنیان

تهران (پانا) - در راستای آشنایی و استعدادیابی در آموزش و پرورش، همایش و نمایشگاه نوآوری، فناوری‌های‌نوین و دانش‌بنیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش و نمایشگاه نوآوری، فناوری‌های‌نوین و دانش‌بنیان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ اولین نمایشگاه و رویدادهای نوآوری و فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان وزارت آموزش و پرورش از تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

چیت‌سازیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور نوآوری، فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در مورد اهمیت و جایگاه این همایش و حضور شرکت‌های فناوری‌های حوزه آموزشی و تربیتی و حوزه‌های نرم و سخت دانش‌بنیانی گفت: این رویداد، آغازی برای تحول بزرگ در حوزه فناوری‌های نوین آموزشی و دانش‌بنیان مدارس است و ورود جامعه نخبگانی جهت ایجاد تحول در آموزش و پرورش ضرورت دارد، زیرا شاخص‌هایی مانند هوش مالی، استعدادیابی و عدالت آموزشی، جزو برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: رویکردهای جدید وزارت آموزش و پرورش، آینده‌ای روشن را برای جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.

شایان ذکر است، در روز دوم این نمایشگاه، وزیر آموزش و پرورش از این نمایشگاه بازدید کرد و با غرفه‌داران به گفت‌وگو پرداخت.

بر اساس این گزارش، در روز ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ در سالن همایش، ۶ استارتاپ برگزیده در حوزه فناوری‌های نوین آموزشی، محصولات دانش‌بنیان خود را برای مخاطبین ارائه کرده‌اند.

در روز ۱۵ اسفندماه دانش‌آموزان، معلمان، مدیران مدارس و مردم از این نمایشگاه بازدید کردند که در حاشیه نمایشگاه ۹ کسب و کار برتر در حوزه‌های محصولات مرتبط ارائه شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در روز ۱۶ اسفند ماه، مراسم اختتامیه همایش و نمایشگاه از ساعت ۱۵ در محل نمایشگاه واقع در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار