مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش سوپروایزرهای خط 1570 در نشست تخصصی اصفهان

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از آموزش سوپروایزرهای خط ملی ۱۵۷۰ در نشست تخصصی 3 روزه نهادینه‌سازی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره در اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سوپروایزرهای خط 1570 در نشست تخصصی اصفهان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ امیر تجلی‌نیا در حاشیه مراسم افتتاحیه نشست تخصصی نهادینه‌سازی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره بر اهمیت و ضرورت ارائه مداخلات تلفنی در راستای مدیریت فوریت‌های روانی - اجتماعی دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: امروزه برای مدیریت فوریت‌های روانی اجتماعی در مدارس باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کنیم. از این رو از هر استان یک نفر به عنوان سوپروایزر خط ملی ۱۵۷۰ در این دوره دعوت شده‌اند و در طی ۳ روز این افراد را با عنوان سوپروایزرهای خط ملی ۱۵۷۰ آموزش می‌دهیم.

تجلی‌نیا بر مداخله صحیح، به‌موقع و موثر در هنگام بروز فوریت‌های روانی - اجتماعی و همچنین ارائه خدمات تخصصی حمایتی - درمانی در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی تاکید کرد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: امروزه به واسطه فشارهای وارده از سوی دشمنان این مرزوبوم، دانش‌آموزان با تهدیدهای گوناگونی مواجه هستند. از این رو باید همواره خود را برای مقابله با این تهدیدات دشمنان آماده کنیم. بنابراین از تمامی همکاران تقاضا داریم در راستای مدیریت فوریت‌های روانی اجتماعی و ارائه خدمات به موقع به دانش‌آموزان، والدین و اعضای خانواده آنان همچنین تمامی فرهنگیان کشور تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند تا با کمک این افراد شاهد باشیم که در هیچ نقطه‌ای از ایران فوریت و آسیبی رخ ندهد و با کمک همکاران بتوانیم رفته‌رفته به سمت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فوریت‌های روانی اجتماعی قدم برداریم.

تجلی‌نیا گفت: در این نشست ۳ روزه همکاران ما با عنوان سوپروایزرهای خط ملی ۱۵۷۰ در این دوره، آموزش‌های فنی و تخصصی را خواهند دید و در بازگشت به استان‌های خود، تمامی کارشناسان خط ملی ۱۵۷۰ را آموزش خواهند داد. همچنین ساز و کار دایورت تماس‌ها روی خط تلفن همراه کارشناسان پاسخگو در ایام تعطیلات عید نوروز و ساعاتی از شبانه‌روز آموزش داده خواهد شد و ان شاءالله در تعطیلات نوروز کارشناسان ۱۵۷۰ در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی خواهند بود.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از حضور پررنگ تمامی همکاران حاضر در این نشست از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و تمامی همکاران ایشان جهت برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار