اختصاص ۱۰ زمین چمن مصنوعی مازاد بر سهمیه برای استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اختصاص ۱۰ زمین چمن مصنوعی مازاد برسهمیه از سوی وزارت آموزش وپرورش به این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰ زمین چمن مصنوعی مازاد بر سهمیه برای استان اردبیل

کلام اله صفری،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهید سلیمانی شهرستان سرعین با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف توسعه فضای آموزشی و عدالت تربیتی در سراسر کشور در حال برگزاری است، افزود: در استان اردبیل نیز ۵۳ پروژه ورزشی در قالب این طرح تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از ۵۳ پروژه شهید سلیمانی ۳۵ باب زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای، ۵ سالن ورزشی با سقف بلند و ایجاد ۱۳ کلاس تخصصی درس تربیتی بدنی را شامل می‌شود؛ تصریح کرد: با اتمام پروژه ها در مجموع ۳۰ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه توسعه ورزش‌های همگانی رکن اصلی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ تاکید کرد: موارد استفاده پروژه های افتتاح شده فقط مختص دانش آموزان نیست بلکه در راستای برنامه های " مدرسه کانون تربیتی محله " آحاد مردم محلی و منطقه‌ای می‌توانند از فضای ورزشی ایجاد شده بر اساس هماهنگی آموزش و پرورش بهره مند شوند.

صفری با بر شمردن موفقیت های چشمگیر دانش آموزان در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی بیان کرد: رسالت اصلی آموزش و پرورش شناسایی و هدایت صحیح و هدفمند استعداد دانش آموزان در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی است و تمامی برنامه ها و فعالیت آموزش و پرورش استان نیز در این راستا اجرا‌ می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار