افتتاح هفدهمین زمین چمن مصنوعی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) -‌ در آیینی هفدهمین زمین چمن مصنوعی در آموزشگاه متوسطه دوره اول قمیصی ناحیه یک اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هفدهمین زمین چمن مصنوعی در استان اردبیل

در این آیین صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین، نیر در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: در سال جاری 300 هزار میلیارد تومان، به نوسازی و بهسازی مدارس استان تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به افتتاح 35 زمین چمن مصنوعی در مدارس اردبیل تا پایان سال جاری تصریح کرد: 15 میلیارد تومان برای آماده‌سازی زمین های چمن مصنوعی اختصاص پیدا کرده که امروز شاهد افتتاح هفدهمین زمین چمن مصنوعی هستیم.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین، نیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تامین امکانات فیزیکی مدارس استان خبر داد.

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل نیز در حاشیه این افتتاح با اشاره به توجه جدی وزارت آموزش و پرورش به ورزش دانش آموزی تصریح کرد: از تعداد 2100 فضای ورزشی مصوب در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، 76 پروژه ورزشی به استان اردبیل اختصاص یافته است که از این تعداد، 37 پروژه زمین چمن مصنوعی، 21 مدرسه حیاط پویا، 13 کلاس درس تربیت بدنی و 5 سالن ورزشی می باشد.

اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم گفت: زمین چمن مصنوعی آموزشگاه قمیصی با اعتبار 500 میلیون تومان و در فضای 544 متر مربع ایجاد شده است.

وی افزود: همزمان با افتتاح زمین چمن مصنوعی، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای نیز در این آموزشگاه آغاز بکار کرد که یکی از اهداف اصلی آن کشف استعدادهای نخبه ورزشی در مدارس استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار