در آستانه میلاد حضرت مهدی موعود(عج)؛

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان پیشتاز همنام با آقا امام زمان(عج) و مادر بزرگوارشان

زاهدان (پانا) - در آستانه میلاد آخرین منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان پیشتاز همنام با آقا صاحب الزمان (عج) و مادر بزرگوارشان در سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان پیشتاز همنام با آقا امام زمان(عج) و مادر بزرگوارشان

در این مراسم حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در سخنانی کوتاه با خوش آمدگویی به مدعوین و حاضرین در این جشن فرخنده گفت: همه ما باید به گونه ای حرکت کنیم که کردار و رفتار ما مطابق با خواست و رضایت حضرت حجت بن الحسن (عج) باشد.

وی با اشاره به اینکه منتظران ظهور در همه اوقات به یاد مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) هستند، از درگاه خداوند خواست تا همگی از برکات ماه پرفیض شعبان، بهره مند شده و با دست پر وارد ماه رمضان، ماه ضیافت الهی شویم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در پایان به ویژگی های یک فرد منتظر پرداخت و گفت: معرفت و شناخت، اطاعت، تلاش برای اصلاح جامعه، خود سازی و تهذیب نفس، رعایت حقوق حق داران، به یاد امام زمان بودن، تولی و تبری داشتن و اقتدا به امام زمان در بی اعتنایی به دنیا و ساده زیستی عدالت خواهی از جمله ویژگی‌های یک منتظر است که باید داشته باشد.

در پایان این جلسه به همنامان حضرت مهدی(عج) و مادر بزرگوار ایشان حضرت نرجس خاتون(س) هدایایی به رسم یادبود از طرف سازمان دانش آموزی استان اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار