تهرانی‌ها نقص و کاستی‌ها در نظافت شهر را چگونه گزارش دهند؟

تهران (پانا) - معاون هماهنگی و ارزیابی امورمناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندان تهرانی خواست تا هر گونه کاستی در مورد نظافت شهر را گزارش دهند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تهرانی‌ها نقص و کاستی‌ها در نظافت شهر را چگونه گزارش دهند؟

مهدی هوشیار، معاون هماهنگی و ارزیابی امورمناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و عید نوروز، دو روز پایانی هر هفته برای نظافت، پاکسازی و شستشوی المان‌ها، مبلمان شهری، معابر اصلی و فرعی شهر و بهبود وضعیت بزرگراه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت نظافت معابر اصلی و بزرگراهی شهر به عنوان شریان‌های اصلی ترددهای شهری و لزوم ارتقاء طرح نگهداشت شهر، با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه در دو روز پایانی هر هفته ضمن انجام رفت و روب و جمع آوری پسماند شهر و سایر رسالت های این سازمان، عملیات ویژه شامل رفت و روب و پاکسازی معابر اصلی و بزرگراهی و شستشوی المان‌های شهری انجام می شود.

وی با اشاره به انجام طرح مذکور در مناطق ۲۲گانه طی ۳ هفته گذشته تاکید کرد: در راستای حل معضلات موجود در حوزه نگهداشت شهر و رفع نیازها و کاستی های موجود درباره حفظ و نگهداری بهینه پایتخت، عملیات ویژه در دو بخش رنگ آمیزی، شستشو و به روز رسانی مخازن و تجهیزات رفت و روب شهر، صورت می‌گیرد.

مهدی هوشیار با تاکید بر اینکه نیروهای خدمات شهری این سازمان با تعامل مناطق به طور شبانه روزی اقدامات مربوط به رفت و روب شهر را انجام می دهند، گفت: طبق ابلاغ طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه به مناطق، عوامل خدمات شهری با به کارگیری حداکثری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب شامل جاروب بزرگراهی و همچنین جدول شوی و گاردریل شوی با شستشوی بزرگراه‌ها و احجام شهری؛ پایتخت را برای ورود بهار آماده می کنند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان و ناظران این سازمان به صورت میدانی در مناطق و بازدیدهای متوالی از نحوه عملکرد تلاشگران این حوزه، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تسریع در اقدامات مدیریت شهری در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم از پارک خودرو در معابر اصلی و جنب مخازن خودداری کنند تا همکاران ما بتوانند در سریعترین زمان ممکن خدمات ارائه دهند.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در انتها با تاکید بر اینکه حفظ نظافت سطح شهر با زیبایی بخشیدن به محیط پیرامون سبب ایجاد شادی، نشاط و آرامش روحی شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نقص و کاستی در حوزه نظافت شهر از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران مسئولین شهری را مطلع کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار