سخنگوی دولت:

بسته ارزی مشخصی از مجلس دریافت نشده است

دولت ‌از جایگاه قانونی و ریل‌گذاری کارشناسی نمایندگان ‌مجلس شورای اسلامی مانند گذشته استقبال می‌کند

تهران (پانا)‌ - سخنگوی دولت با بیان اینکه بسته پیشنهادی ارزی مشخصی از طرف مجلس به دولت تحویل نشده است، گفت اگر مجلس طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد، در دولت بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بسته ارزی مشخصی از مجلس دریافت نشده است

‌علی بهادری جهرمی، درباره محتوای بسته پیشنهادی ارزی مجلس به دولت، اظهار داشت: چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده است و در صورتی که مجلس، طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد، در دولت بررسی می‌شود.

سخنگوی دولت، ضمن استقبال از هر پیشنهاد و ارائه راهکار مجلس شورای اسلامی برای موضوعات کشور، تصریح کرد: مجلس، یک جایگاه قانونی دارد و مسیر ارائه پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی، ارائه طرح و بررسی کارشناسی آن در کمیسیون‌ها و تصویب در صحن مجلس است.

بهادری جهرمی، گفت: پیشنهادهای مختلف و متعدد بسیاری از کارشناسان اقتصادی، نمایندگان محترم مجلس و فعالان اقتصادی، در نشست‌ها مطرح می‌شود که به‌طور طبیعی در بسیاری موارد، متعارض یا دارای جهت‌گیری‌های متفاوت با هم هستند.

سخنگوی دولت، اظهار داشت: اگر پیشنهادی از طرف ریاست محترم مجلس تهیه شده است، می‌تواند در قالب یک طرح و با قید فوریت در مجلس، تصویب شود و به تأیید شورای نگهبان برسد. دولت نیز از جایگاه قانونی و ریل‌گذاری کارشناسی نمایندگان محترم مجلس، مانند گذشته استقبال می‌کند. همچنین، ظرفیت نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز وجود دارد که چنانچه طرح مدوّنی وجود داشته باشد، می‌تواند در آنجا بررسی شود.

بهادری جهرمی، تصریح کرد: البته در چند نشست اخیر این شورا، جزئیات بسته ارزی دولت که بانک مرکزی تهیه کرده بود، با دقت و نظر همه اعضا، بررسی شد و به تصویب رسید که در حال اجرا از طرف بانک مرکزی و سایر بخش‌های مرتبط با حوزه تأمین، توزیع و مدیریت منابع ارزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار